Sötaste ville!

Glömde ju skriva sist att om Lördan....

På dagen var vi på festivalen där vi käkade en massa mat, godis, tävlade lite, åkte karuseller, köpte kläder osv. Så kul när det händer nått i stan!

Efter tjat sen tordags besöket på stan om att få åka karusell fick hon äntligen åka :)






Sen på kvällen så var vi på sen bröllopsfest, underbart väder, mumsigt käk och fina männskor, riktigt trevligt!!

Blev inte så mycke bilder, men bjuder på tre iaf :)

Jag, bruden Emma, en kille, och Nisse.


Emma, killen som jag ej vet namnet på, Nisse, Jorra, Budgummen Marcus och min Robin.


music time!



Igår var vi hem till Jocke, Sandra och Love som fått en liten bebis i familjen. En underbar liten grabb som har fått namnet Ville. Han var underbart söt! Dom bjöd på grillat, vilket var riktigt gott! Busungarna Love och penny pussades, kramades, hade intressanta diskussioner(!) och lekte en massa. Tror faktist inte dom bråkade en ända gång, utan när dom började var trötta var det morsorna dom började mucka med istället :)

Lilla Ville.


Mamma Sandra med Ville.


Lova och penny.


Jag fick också hålla :)


Pappa Jocke och Ville.



Robin åkte till Jocke och Penny sover så jag är alldelsens själv... blir att se en rulle, 'Remember me' hoppas den är bra!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0