Sjuk!

Har dragits med en förkyldning nu i kanske 14 veckor och varit lite så där små less... men nu har en ordentlig förrkyldning brytit ut och jag kan knappt prata.. så jag hoppas att den här tar med sig den andra förkylningen så jag får vara frisk sen :)
Bara typiskt när jag var skit peppad på att träna lite fotboll idag... men, men får mysa i soffan ist :)

Lill gumman min har verkligen lärt sig hur man ska göra för att få sin vilja igenom!! När hon vill exempelvis ha glass som händer några gånger per dag och jag säger nej, så kommer hon fram till en, ler det finaste hon kan och säger -snääälla mamma, kan jag få en glass till, snääääälla.... sen pussar hon en. Går inte att beskriva hur söt hon är när hon säger det och det går bara inte att säga nej..... så det blir några glassar per dag... :) När glassarna är slut får vi nog helt enkelt se till att det inte finns några här hemma!

Glassfia!






Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

detta är den sötaste unge jag sett!!!

2010-07-27 @ 00:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0