En till sjukling!

Inatt vaknade vi av att Penny var i lite smått panik, kom inrusande in i vårt sovrum och ropade på mig att jag skulle komma och titta i hennes säng... jag sprang dit och såg en blöt fläck och nått kladdit så jag frågar den grinande lilla Penny om hon kissat och bajsat i sängen... men hon utbrister i panik att hon inte bajsat och kissat, hon springer och hämtar handuk och papper och i gråt säger att vi måste torka upp det. Robin kommer upp och kollar vad som händer och ser direkt att det är spya... stackarn var helt chockad... vi her allt i tvätten och gumman fick så klart sova med oss.... lillan hon var varm som en kamin.  Så idag är jag hemma med Penny... men hon är pigg som en lärka och febern verkar ha släpp i samma sekund som hon vaknade upp nu på morgonen.

Eftersom lillan var så pigg och blir så uttråkad av att bara ligga inne så tog vi en liten promenad ner till andammen och matade ankorna. Sen satt vi ute på gården en stund och käkade några glassar :)




Går in i v. 17  imorgon med lille bebis i magen och det är så mysigt för nu i dagarna så har jag börjat känna små sparkar när jag håller handen på magen och det syns till och med när jag ligger ner och lille bebisen sparkar.... skit mysigt, hade nog nästan glömmt känslan :)

Nu ska jag stöka bort lite här hemma så jag har en glad man när ham kommer hem :)

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0