Sjukling....

Och ingen mindre än jag själv. Har haft feber och magsmärtor sen i lördags-kväll, nästan som kramper i magen, dock bara spytt en gång så jag vet rent inte vad det är jag haft... kanske nån konstig magsjuka?! lite bättre idag iaf, så hoppas, hoppas jag är fitt for fight imorrn så jag kan fara på skolan!!!

Penny hade sakt en ganska rolig sak på dagis igår... dom hade suttit vid matbordet och käkat lunch och en av barnen hade bråkat lite med henne då hade hon sakt -Ge dej! -ge dig! Fröknarna undrade om vi ofta sa det hemma, HaHa!


Igår: Lillan nyhemkommen, varit ute och busat på dagis.


Testar sommarhatten -kanske också längtar efter sommarn :-)

Nu ska jag läsa lite bok...

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jocke M

Hej sofia jag tänkte bara påpeka att fit for fight stavas med ett T inte två. då blir det konstigt hehe..

2010-01-29 @ 10:07:36
Postat av: emmelie

Snygg tröja Penny har=) den lila/rosa, den hade jag när jag var liten. Kramar

2010-02-08 @ 10:06:54
Postat av: Sofia Lindström

Jaha.. så kul!!! Trodde inte att den var så gammal.. :-) den är jätte söt!!



hehe.. jocke... joo det blir lite konstigt då kanske :-P

2010-02-08 @ 21:41:35
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0