full späckad helg!

Ännu en helg är över, och en riktigt bra en sådan också!! På fredan så hade vi främmande av Jocke, Sandra och söta Love, eller "ove" som Penny säger :-)  Var 1,5 år sedan vi träffades "på riktigt"... nästan skrämmande! Men det var super trevligt och vi hoppas inte det blir lika länge till nästa gång :-)
Penny fick även sin första riktiga komplimang från en kille i hennes ålder... Love sa helt utan förvarning:
-Penny, hon är söt!  :-)

Sen lördan så hade vi tjejkväll... jag, Penny, Vera, Tindra, Malin, Louise, och Kaisa käkade pizza, tjattrade och mös hela kvällen... Penny och Tindra hade inte träffats på ca tre veckor, så jag kan lova det var ett efterlängtat möte. Penny pratar om Tindra varje dag, det syns verkligen hur mycker dom tycker om varandra!!

Idag så fick vi främmande redan vid 11 tiden av Carina, Olov och Mira... vi fikade och pratade, sen drog jag på träning kvart i två och sen när jag komm tillbaka så var även Danne, Hanna och Harry här...så vi käkade pizza och såg på våra små barn (Penny & Mira) som hade nån slags maktkamp hela dagen, tur dom är söta säger jag då bara :-)

Lite kort från helgen:

Fredag:



Penny & Love.

Lördag:


Tindra & Penny.

Söndag:

Penny & Mira.


Harry som börjar bli så stor!


Nu blir det sängen... skolan väntar imorn!!

Go natt!!

Kommentarer
Postat av: Frida

hihi så söta dom är småtjejerna - ett kilo socker räcker inte!! Och att inte tala om Harry, vilken sötnos!!!

2010-01-27 @ 22:54:34
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej vännen! adressen till sidan är www.taaz.com



ha en mysig helg med familjen pussar och kramar!

2010-01-29 @ 09:49:12
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag undrar vart ert golv är köpt och vad det heter, är det trägolv?

2010-02-02 @ 21:56:00
Postat av: Sofia Lindström

Golvet är köpt på allbutiken i Skelleftehamn... är inte säker på vad det heter men färgen heter iaf:vitlaserad lönn tror jag. Det är inte riktigt trägolv, utan laminat :-)

2010-02-03 @ 22:04:59
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0