År 2010.

Oj... vad tiden gått fort... minns så väl när det blev år 2000, och nu är det 10 år sedan. sjukt...

Nu under jul och nyår så har det varit fullpackat schema iallafall med en massa roliga och underbara stunder. Vi har nästan inte haft en lugn stund, det är verkligen en mysig tid dom här veckorna på året.

Här kommer lite bilder... börjar med jul.


Kusinerna med samma söta kläder.


Söta Colin.


Penny med en av hennes kanske hundra julklappar :-P



Juldagen.


Pruttungen nyvaken och glad :-)


Penny med sin morbror Daniel.


Moster och mamma.


Penny med hennes gammelmoster Jeanette.


Penny med sin busiga gammelmormor.


Dagarna mellan jul och nyår.




Nybadad liten tjej bakar pizza.


Vera, Ludde och Tindra var här på besök en kväll :-)


Mina älsklingar ute i snön.


Nyårsafton.
Den spenderade vi hos Pelle och Therese. Vi var sammalakt 5 par och 7 barn. Vi hade riktigt kul!!


Ebba, Harry och Emmy.


Fina Hanna och Danne.


Penny med faster Emmelie :-)


Moi och Hanna.


Colin.


Vi matar lille Harry... en mycket matglad grabb :-)


Jag (med solkatter i ansiktet av linnet) och min lilla skatt.


Mira håller om Colin och Penny som vill ner...


Glakillen Harry.


Me & my love :-)


Min älskade svägerska (som blev offer för mina solkatter på detta foto) och jag.


Danne och Robin.



Nyårsdan (traditionen pizza hos oss).


Puss Harry.


Gänget.


Gung-gung.


Leos-lekland.


Mira.


Ebba in aciton.


Thilda på glasspausen.


Emmy fick också glass.




Mira.




Blev inte så lite bilder tillslut :-)

God natt!!


Kommentarer
Postat av: Emma & Alicia

Vad kul med så många bilder :-)

Och vilken superfin bild på du och penny!

2010-01-03 @ 12:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0