Home, sweet home!

Har varit en riktig toppen helg kan jag lova med en massa skratt, shopping, goo mat, skit bra show och helt underbart sällskap!!! Och Anncha kan inte få nog många tack för att hon gjorde den här helgen möjlig för oss, tack, tack, tack :-)

Synd bara man ska sakna lillskruttan och karln här hemme så mycket... undrar hur det ska gå nu när jag & Robin åker utan lillan till Barcelona, kommer vara otäckt jobbigt :-/


Äter wook med pinnar...mmmmmums! :-)


Penny stolt över hennes nya skor




Skååål!



Nu ska jag skriva lite på min novell, och hoppas på att jag får ett mail som det står att vi inte har nån historia imorgon på så jag kan följa Frida och Malin och hälsa på Vera!!!! :-)

Nattinatti!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Dom där skorna är såååå fina. SKulle köpa till Alicia också ,men då fanns inte hennes storlek :-(

2010-02-24 @ 18:11:15
URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0