V.36

Går in i v.36 idag...jippie! Har även en jämförelsebild (magen) i denna vecka från grav. med Penny... men orkar inte ta någon bild idag...kanske imorrn! :)

Har vart hos barnborskan idag, alltid lika mysit!! Allt såg prima ut, hjärtljuden låg på 138...same as Penny! Magmåttet har dock vikit av lite från Pennys kurva... nu ligger magen rent nedanför nedersta sträcket på kurvan. Ska dit på en extra mätning på måndag, sen kanske det blir ett extra ultraljud.. men varken jag eller barnmorskan är särskilt oroliga över att det skulle vara en liten bebis som gömmer sig där inne. Nästan hundra på att det kommer ut en dryga 4 kilos klump :)

Nu komm Robin hem som vart och hjälps sin svärmor att tapetsera... så nu ska jag ta och plugga, har muntlig argumentation på onsdag!! Föresten så fixade jag matte provet idag.. var helt säker på att jag inte klarat det, men tänk så fel man kan ha... började nästan lipa av lycka när jag fick veta resultatet :)


Min sötnos idag när hon idag målade en teckning till faster!


Här äär resultatet, vet dock ej vad det föreställer:) men du får den nästa gång vi ses!

HEJ

Kommentarer
Postat av: Dumma faster!

Men gullegumman... Nu fick jag ju inge mindre dåligt samvete =(

2010-12-06 @ 19:38:07
Postat av: Mli

Nu måste du ju skicka bilder så jag kan börja med designen ;)

2010-12-07 @ 11:32:10
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0