Toppen helg!

Igår fick vi middagsfrämmen av våra underbara vänner Vera, Ludde, Tindra och Lova. Vi käkade, såg hockeyn, såg så mycket bättre, sen så lirade vi Kinect ända tills 01.30. Super trevlig kväll, är allt för sällan vi träffas hela familjerna, vi har ALLTID så trevligt tillsammans :) Tack för en toppen kväll!! :)

Lite bilder på busungarna från igår.

Penny & Tindris!


PUSSSS!


Gull-Lova.


Vezzlan o Lova.



Imorse blev vi glatt överaskade av ett trevligt sms om fin-besök på förmiddan av andra fina vänner, JA tack! sa vi, så Malin, Per och lilla Ellie kom och fikade och tjattrade lite...




Nu i eftermiddag så har vi vart på lucia firande på ursvikskyrkan. SUPER mysit, och Penny och Tindra var så söta i luciatåget...dom är så söta tillsammans!








Världenssötaste tomtetjejja var också där.


Dans runt granen.



Nu ska jag busa med dotra min en stund innan sängen väntar för henne! Robin är på monopol-kill-kväll :)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anette

Nästa gång kan du väl be mig följa med :-)

2010-12-12 @ 23:34:51
URL: http://stormcrest.blogg.se/
Postat av: Ingela L

Så mysigt med luciatåg:) Längtar tills jag ska gå på Wilmas:)

2010-12-16 @ 00:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0