Julafton.

Tiden bara rinner iväg... nu var det tre dagar sen det var julafton, den dan man väntat på....

Julafton blev iallafall en rikti toppendag som började hos familjen Lundström med lunch, tomte, julklappar och glittrande ögon. Riktigt mysigt hade vi!!

Vid två åkte vi till min mamma där julafton skulle spenderas. Vi var väll nästan 15 st släktinger och det var en riktit, riktigt lyckad jul, med allt vad det innebär!
Penny fick så mycke julklappar så det var helt sjukt, kommer bli en borstskämd liten tös det där :) Men det var verkligen underbart att se henne, och iår uppskattade hon verkligen allt på ett helt annat sätt, hon var helt salig :)
Tack alla inblandade för en underbar jul!!

Mormorbus.


Penny med bus Linda.


Min moster, mormor, kusin, och hennes söta dotter (4 generationer).


Vi gjorde också ett försök, men det blev riktigt skitkort, men snart får vi ju bebis igen då får vi göra ett till försök :) Här kommer ett exempel....


tomte och julklappsdax...

Penny med Gammelmoster jeanette.


Testar doktorsetet på pappa.


Jag och gumman gömda bakom julklappar.


Sööööta Vanessa.


Vi skickade iväg flygande eldgrejer..



Jag och kära broder.


Puss puss!



GOD NATT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0