Christmas tree!

Halva dagen har varit buuu och andra hälften bäää :) Började med att jag inte alls fick mig iväg till skolan... har och har haft lite problem med illamående igen och nu även att jag näsan svimmar.. börjar må jätte dåligt ibland och blir alldelsens vit i ansiktet och svag och yr. Har patat med barnmorskan och mest troligt beror detta på att min mage inte putar så mycket utan att bebisen växer inåt i magen och trycker ihop alla organ och blodådrar och hindrar blodtillförseln till hjärnan..vilket leder till detta. Ska få låna ett sånt där bälte man kan ha för att trycka ihop bäckenet av svägerskan, för att kanske lätta på trycket lite, så jag hoppas det funkar :)

Men efter lunch så mådde jag lite bättre och begav mig till skolan för att vara lite duktig! Robin och Penny bakade en maaasssssaaa till imorrn (Robins födelsedag).  mums!  Sen har vi ätit gott, badat, klätt julgranen och tagit lite julkort. Mysit värre!!

Nu är Robin och lirar FIFA med Kippe, lillan sussar och jag ska ta och plugga lite! Nån som har lust att hjälpa mig så kan jag mer ään gärna maila lite uppgifter ;)

Vad tror ni om detta kort till julkorten??!! HAHAHA! Toker :)


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mli

Hehe ja men visst skulle jag kunna fixa bloggen åt dig. Hur vill du att den ska se ut?

2010-12-01 @ 23:15:24
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

skicka bilderna du vill använda till min mail: [email protected] så fixar jag något :) även en profilbild på dig själv.

2010-12-01 @ 23:49:23
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

och vilka färger förresten`?

2010-12-01 @ 23:49:50
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0