Sista dagen på jobbet!

Jajjemensan idag så har jag jobbat i 11 veckor, vilket innebär att jag börjar om skolan på onsdag... guuuud vad tiden gått fort!!! Vart en kanon dag iaf då vi spelat minigolf tillsammans och jag bjöd på fika, jag kommer sakna jobbet och alla underbara arbetskamrater!! Man kan nog inte ha bättre sommarjobb! Vad som däremot ska bli sjukt skönt är att slippa börja kl. 06.30 på mornarna, nu kommer varje morgon kännas som sovmorgon :)


Kvällen har varit grejt, vi har grillat och käkat här ute, Penny har badat i lill poolen, käkat bär och lekt en massa. Pennys Momme och Åke var förbi med en massa kläder till Penny (igen... 3 dagen i rad nu tror jag!) Penny blev jätte glad, jag med :)
Nu sover lillan och jag och Robin ser på Diamond Leauge och myser...


Badar inne också!


Buse!


Ute och busar.


Momme.


Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0