Kalas!

Igår nalkades det 2 års kalas för Tindra gumman, samma dag som lille Harry blev 1 år, stort grattis till er båda två :)

Var ett super trevligt kalas, med riktigt gott fika, som vanligt må jag säga när vera är i farten!!! Sen var det många trevliga mammor och pappor att prata med och en massa söta barn att titta på :)

Imorn blir det 1 års kalas för Harry ut i storgrundet och sen kräftskiva med samma gäng, hoppas på fin väder så man kanske får ta första och kanske ända doppet för i år!!! Blir nog en toppen dag!

Här kommer lite bilder från kalaset igår.

Födelsedagsflickan Tindra.


Pressentöppning.


Min flicka.


Vera med lilla söta Lova.


Flickorna.


Millea.


Fiske dam med lekledaren Vera och fiskaren Elsa.


Veras bror Nicke med dottern Malva.


Godisgrisarna Tindra och Penny.


Söta Molle.


Jag och min fina och underbara vänner Frida och Vera.


Fredde och Molle.


Mina älsklingar.




Ha en bra allihopa! Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0