Hunnit med mycke...

Igår morse så åkte Robin och Kippe ut i skogen med endast kläder på kroppen, en yxa och kniv för att bygga bo, hitta mat och överleva till idag??! Dessa killar kan få sånna där lustiga ideer ibland, dom klarade det ju alldelsens utmärkt när dom vid kl 21 igår åkte hem till Kippe, beställde pizza, drack öl och spela Fifa istället för att dom tyckte det blev för långtråkit....haha!!

Jag och Penny hade iaf en rikti kanon dag trotts Robins frånvaro. Vi åkte ut till Sjöbotten med Danne, Hanna och Harry, Carina, Olov och Mira och Hannas syster Sofia. Där badade vi, fikade och hade en mycket trevlig dag på stranden. Vid tre så åkte vi raka vägen till Nyborg och såg Clemens krossa Klutmark, tror det blev 6-1... NICE!!

Efter det så åkte jag och Penny till Vallen där min moster Annica och hennes karl Micke bor... Riktigt mysigt ställe faktist! Min mamma och Åke var också där. Vi Bjöds på grillat och en riktig trevlig kväll!!

Idag så har familjen hunnit med 2 kalas. Först ute i Robins pappas stuga där vi firade Robins lillebror Oliver och sen ett till kalas hos Tindra... Riktigt härlig dag :)

Igår.

Mitt charmtroll.



Kalas i stugan.

Penny med faster Rebecca.


Skatarna Colin och Penny.


Robin.


Födelsedagsbarnet Oliver med Penny och jag.



Kalas hom Tindris!

Tindra och Penny fikar.


Vännerna (-Vera)! :)


Holly.


Bubbelblåsning.


Lova.


Pressentöppning.



Imorrn blir det Luleå för att hälsa på Camilla och Johan som fått sitt tredje underverk, och hälsa på broder som fyllt år, hoppas på en kanon dag!

Nu blir det film...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0