Hemma....

Är hemma nu efter en rikti kanon dag!

Började dagen med en liten sovmorgon och uppdukad frukost av min kära sambo och dotter när jag vaknade. Efter det begav vi oss ner på kurjan tillsammans med Olov, Carina och Mira. Flickorna fick åka karuseller vilket var en riktig höjdare idag.

Efter det så for vi ut till Storgrundet där vi har firat Harrys som fyllde 1 år i tordags. Vi har fikat en massa go fika, badat (dock blev det inget första års dopp för mig), haft kräftskiva, lekt lekar... ja en massa skoj!!

Killarna drog vidare ner på kurjan..... Själv var jag så trött så jag valde att åka hem med lillan. Blir nog snart att krypa ner i sängen :)

Karusellåkning.


Robin o gullan.




Baddax.


Födelsedagsbarnet Harry boy!


People.


Hanna.


Sandra och Linus.
'

Fiskedams daxx!


Stora fisken.


Pusss!


Matning.


Kräftskiva.


Robin och Hanna spexar.





Nu säger jag godnatt för mig :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken rolig fiskedamm :-)

2010-08-08 @ 00:45:42
URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0