helg!

Snart är helgen över, och ännu en skolvecka väntar. Skolan känns verkligen super kul och allt känns så lätt nu i början, är så fylld av energi... hoppas det håller i sig bara :)

Helgen var varit riktigt grejt faktist... Fredan så var jag på jobb fest, var riktigt trevligt, trotts att man får lov att vara nykter nu för tiden :)

Igår kväll så fick Penny vara hon sin Farfar, Marie-Louise och faster Rebecca, medans jag och Robin gick ut och käkade och sen drog några bowlingmatcher... även airhockey. Efter det drog vi och hämtade hem lillan som somnade direkt, sen blev det film och mys. Rikti toppen kväll!! :)

Idag så har vi inte gjort mycke alls, sett Emil i lönneberga, vart ute och kutat, badat bubbelbad med Penny och nu sitter jag och Penny och ser Lejon kungen medans karln i huset lagar goo mat!

Ebba har ju även hunnit fylla år... lilla Ebba som blivit stor nu... hela 7 år! Vi var där och firade henne i tordags, Hon blev glad för presenterna, och vi bjöds på rikti goofika. Emmelie är så otroligt duktig på att göra tårtor!!

Nu lite bilder från kalaset.

Paketöppnig..


Söta Colin.


Fotomodellen Ebba :)



Penny ville inte va sämre :)


Nu måste jag plugga lite...

Må gott!! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Momme

Älskar min lilla gullunge :-D

2010-08-30 @ 01:35:56
URL: http://stormcrest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0