Full rulle.

Skolan har börjat om, och vi har haft massor med skoj att göra dom senaste dagarna. Bland annat så var vi på Leos lekland i lördags med Olov, Carina och Mira... även Hanna, Danne och Harry, och Jocke, Sandra, Love och lille Ville var där en stund. Var super roligt som vanligt!! Efter Leos så åkte vi hem till dom först nämnda med pizza från Viking... ALLTID lika gott!!

Idag så har jag haft middags gäster av Vera och Tindra, och Frida och Mollie... jag bjussade på tacotårta (Malins goooda recept) med en sallad till....var lika gott som jag minns att den var!! :)


Tack för en trevlig kväll tjejer!

Leos bilder.

Söte Harry.


Love och Penny kör bil.


Min pruttunge.


Mira hoppar.


Penny med...


Penny med söta Noel.


Mira åker...




Kvällen.

Brudarna bakar.


Tindra har bakat en kaka.


Koncentrerad Mollie.



Nattinatti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0