Bad är grejt!

Vart en härlig dag trotts det usla vädret! Skolan var toppen, och redovisningen gick så bra den bara kunde.. känns alltid så skönt efteråt!!
Efter skolan åkte jag direkt och hämtade lillan, möttes som vanligt att världens gladaste tjej :)
Vi åkte hem, mös, läste böcker, såg lite film osv. När Robin kom hem tog dom ett varmt bubbelbad... hon hade tjatat sen vi kom hem. Jag drog ut på en härlig springtur jag!
När jag kom hem så kom pappa förbi, super kul, har knappt träffat dom på hela sommaren, dom är ute med husvagnen nästan hela sommrarna nämligen.

Nu har jag och Robin avnjutit en gooo middag i lungn och ro, Penny fick gå och sussa före så vi fick lite mysstund för oss själva :)

Nu blir det film och mer mys!

Badflickan och badpojken!



Morfarbuuus!



Go'kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0