Hänt något stort...

Penny har nämligen sommnat på soffan själv för sörsta gången!!! Kanske inte så speciellt tänker du nu, men Penny är en sån där tjej som inte har ro att bara lägga sig ner och ta en tupplur si sådär mitt på dan, och att hon idag tog filten, la sig på soffan, la igen ögonen och SOMNADE är stort :-)
Så nu liggen hon här bredvid mig och sussar så sött....


För övrigt så klippte vi lillan igår, har endast klippt henne en gång tidigare då klippte vi av hennes långa toffs som hon hade mitt på huvudet när hon var jätte liten, så igår blev det första riktiga klippningen. Blev dock inte så mycket, jämnade mest till det, så det blev en söt liten page!! Hon var så duktig och satt stilla som ett ljus :-)
Inga kort från det men....


Busfrö!




Nu ska jag passa på att plugga medans lillan sover....

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0