80 års kalas!

Igår var det fullt upp... Först 80 år kalas för farmor och bonus-farfar, det var super trevligt!! Även så kul att få träffa en massa goa släktigar som man nästan aldrig träffar. Penny fick en massa fika, chips och läsk, så jag kan lova att hon var speedad till max!! :-)
Efter kalaset eller rättare sakt mitt i kalaset så skyndade vi oss på min match, sista för säsongen, så jag ville ju så klart vara med, hann vara med lite mer en halva matchen. 
....mer om det behöver vi inte säga, bara att jag ångrar att jag for från kalaset!...hmm.... kan även tillägga katastrof!!
Efter matchen så blev det bad, sen tacos och en mysig tv-kväll... mycket nice!



              Födelsedags"barnen" :-)


              Penny och hennas morfar.               


Min kusin Elin med pennys lilla 3-mening Ylva, Farmor med lilla ylva, och Pappas fruga Marianne.


Här är jag och min kära bror,  min Robin med min bror igen, och pappa min med lill-farmor.


               -Titta, titta....                                                                              Penny, med "gammel morbror"


       Gott me bär......

oj...nu blidde det mycke bilder :-)

Go'kväll allihopa!







Kommentarer
Postat av: Elina

Klart att ni får komma och hälsa på, men vi kanske skulle varit förbi er istället?;) är nyfiken på att se hur ni bor. Vilken dag passar för er?

2009-09-15 @ 12:41:37
URL: http://Elinastenberg,blogg.se
Postat av: Sofia

Känner mig som en flodhäst vissa dagar, känns som att benen ska ge vika:P

Vad kul att ha såna mål, själv har jag ingen aning om vad jag vill bli! Ja, börjar ni vara sugna på en till nu när det sprutar bebisar från alla hörn?;)

Jadu vad gör vi..Tuva har ju 15 tim/v på dagis iallafall och det är skönt, då kan jag vila och dola på med det som behövs. Annars så är vi som sagt med Elina och grabbarna, leker ute osv:) Jo vi umgås mycket:) Kram

2009-09-15 @ 19:32:11
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Måste ju bara kommentera bilden på din sötfarmor!:) Hon är SÅ gó!

2009-09-15 @ 19:32:49
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0