Skola :-)

Dom ringde från skolan i fredags kl. 16.15 och frågade om jag fortfarande var sugen på att gå...  och svaret blev ett STORT JA!!! Det va länge sedan jag blev så glad. När man har planer och man vet att det kommer ta många år är ett halv år att vänta ganska länge, så tack vem du nu var som hoppade av :-)

Penny har blivigt av med den där jobbiga ögoninflamationen nu som till sisst hamnade i båda ögonen... tyckte så synd om henne och det var även jobbigt för mig eftersom hon varken kunde vara på dagis eller träffa andra barn eftersom det smittar så lätt.
Men nu är vi "fit for fight" igen och efter Pennys tupplur bär det av till stan en sväng med Vera och Tindra, ska bli så trevligt så :-)


Så här kommer pennys framtida lillebror och lillesyster se ut....



Ska bli spännande att se om det stämmer ;-)



Penny och Tindra leker och käkar svartavinbär.



Igår kväll så kom Danne, Hanna och lilla Harry hit och kikade på fotboll!




Är jag sööööt eller vad ?! ;-)

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Sofia, länge sen sist!

Vad är det du ska läsa? =)



Måste också få säga att ni är så söta, du och din familj. Ler stort när jag ser er... =)



Kram

Linda

2009-09-01 @ 21:56:57
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0