Malin 25 år idag, hipp hipp hura!!

Jaaa, ska väll börja med att grattulera (innan kl hinner slå 12) min underbara vän Malin som fyller år idag, hela 25!!! Ett STORT grattis!
Tänk att vi har varit vänner i ca. 24 år nu, de ni ;-)


Idag så var dagisarna här i hamn stängda p.g.a planeringsdag så lill skruttan här hemma fick vara hos morfar hela dagen medan pappa Robin jobbade och jag var i plugget. Det hade gått super bra och jag tror om jag ska vara ärlig så är det jag som saknar henne mer än hon mig när vi inte är med varandra :-)

Tycker det är så otroligt hur stor min lilla tjej har blivit och så otroligt mycket som har hänt sen hon föddes för drygt 1 år och tre månader sedan. Tycker hon är så duktig och det är så himla roligt nu när hon förstår så mycket av som man säger, man kan be henne hämta nästan vad som helst, göra saker som man ber henne om, peka på det mesta man säger, hjälpa till att klä på sig, tvätta händerna och munnen själv, dricka ur glas och äta själv, svara på ja och nej frågor mm... ja ni vet... tänk att det var bara ett antal månader sedan hon bara låg där och var så hjälplös och nu är hon en liten människa som vet vad hon vill!  
Finns inte ord för kärleken jag hyser för detta barn, min älskade lilla dotter!! :-)



Igår kväll så va Elina, Chrille, William och lilla Milo på besök, super trevligt :-)





Nu blir de plugg å sängen!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Elina

vilka härliga bilder det blev ;) Vi ska definitivt kika förbi fler gånger :)

2009-09-17 @ 08:29:14
URL: http://elinastenberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket gumman :)



Håller med om att Penny blivit så himla duktig, ge henne en puss från mig!



Kraam

2009-09-17 @ 12:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0