Piteå bland annat....

Lite dålig på att uppdatara nu, men har haft problem med att lägga in bilderna på datorn, men nu är det äntligen fixat :)

Har hänt mycke sen sisst... vi har bland annat varit och badat i Piteå, det gillades kan jag lova. Förutom en åksjuk liten tjej på dit vägen och en stor åksjuk dam (jag) på vägen hem så var det en riktit toppen mini-tripp!! Måste göras om flera gånger i vinter!!!!

Sen så har jag haft otroligt mycke i skolan i veckan, allt möjligt, så det känns så himla underbart med ett lov nu, känns som det kom i precis rätt stund!!!!

Här kommer lite bilder från veckan....

Piteå...

Här är sötnosarna Emma och Pennys kusin Ebba.


Pappa & Dotter...






Avslutar med en bild på min lilla prinsessa.....

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack:) Vi hoppas också att han kommer SNART! Börjar vara jobbigt nu med magen. Hehe jo det är pirrigt:P Kram

2009-10-26 @ 09:46:04
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0