Dop!!

Idag så har vi varit på dop... lilla Harry var det som döptes. Det var ett super fint dop... super gott fika... och super trevligt människor. Familjen Hellgren-Hedlund var super fina!!!!  :-)
Sandra Hellgren stod för sång..precis som på Pennys dop... och jag kan inte annat säga en att hon är fantastisk!!!

Penny som endast sovde 8 timmar inatt och pga. dopet inte sovde efter lunch var hur spidad som helst... lekte med alla barnen och kutade omkring som en galning... skönt att hon kunde hålla humöret uppe trotts sömnbristen :-)  Hon hade sina fina converse skor på sig som hon fått av Malin och Per. Dom är fortfarande lite för stora... men Mamma kunde inte stå ut längre... :-)

Här kommer lite bilder från dopet:


Fina familjen.


Present-öppning.


Penny älskar att hålla i Harry:-)


Penny åker rutschkana


Mira också...


Sötnosen min.


Flickorna låtsas-äter...


Bus-ungarna Ebba och Emmy.


Harry och sjönsjungande Sandra.


Jag och lille man.


Min underbara svägerska och min underbara Karl Robin!! :-)


Penny slocknade i soffan när vi kom hem... det är nog första gången :-)

Nu ska jag gå ner till älsklingen och se nån bra rulle!!

Hej hå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp bilder på erat hus, ni verkar ha så fint invändigt!

2009-11-15 @ 18:09:51
Postat av: Sofia L

Tack, vad kul att du tycker det... kanske lägger ut lite bilder sen nån dag :-)

2009-11-18 @ 19:26:45
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0