BVC

Idag så har vi varit på 18-månaders kontrollen på bvc. Lillan klarade allt med bravur och stor hade hon blivit också... Hon väger nu 12.030g och är 85cm lång. Precis lika lång som jag var när jag var 18-månader... lite roligt! :-)

Nu ligger lillan och sussar så gott i vagnen men strax ska vi åka till öppnaförskolan och träffa Vera och Tindra. Ska bli super kul. Sen ska jag jobba ikväll... känns väll si-så-där må jag säga...!! :-)

Här kommer lite kort sen fredag...


Ebba spexar...


Colin och Penny...





Och sen den super trevliga middagen/kvällen i söndags hos Malin och Per...



Hej hå!

Kommentarer
Postat av: rebecca

snyggast bild på Ebba =)

2009-11-25 @ 12:40:01
URL: http://rebecccasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0