Äntligen lite sol!!

Jaa väldigt efterlängtat kan jag lätt säga, men det hade gärna kunnat vara 10 grader varmare om jag fick önska! Men bara det är sol så är jag nöjd :-)
Nu har iallafall Vera med familj äntligen kommit hem från Piteå, så dagen har spenderats i Vera och Tindras sällskap.
Vi började dagen hemma hos dom, pressandes på altanen i hopp om lite färg på kroppen, barnen fick springa omkring och leka av sig lite.
Sen tog vi bilen och åkte upp på stan och handlade present till Lollan som fyllde 24 för ett tag sedan, blev ytterligare lite saker, mest till barnen...brukar ju lätt bli så :-)
Sen har vi även hunnit med fotbollsträning... det var kul! Men då fick barnen stanna hemma så klart! :-)
Nää, filmdax nu tror jag!



                                       
Busungarna Penny (dotra-min) & Tindra (Veras dotra). (Hade ingen kamera med idag så det fick bli några dagar gammla bilder.)


                                   
Den dagen var även Colin (Pennys kusin) här och lekte en stund.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Snyggt Sofia, har du också trillat dit=)Kram

2009-07-27 @ 23:03:58
Postat av: Sofia L

Ja ursch! men tänkte ju att dom som inte träffar Penny så ofta kan ju få bli uppdaterad här (typ mostra i gbg b.l.a. du förstår... ;-)

Får väll se om den blir långvarig däremot :)

2009-07-27 @ 23:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0