LOV!!

Äntligen lov från skolan några veckor. Ska bli underbart skönt att slipppa alla läxor och bara få umgås med nära och kära!!

I fredags så hade vi julfest på skolan med alla elever och lärare. Hade så jäkla kul. men kan lova att det inte riktigt var lika kul på morgonen när jag skulle upp och spela cup i fotboll. Jag som ALDRIG brukar bli bakis... och där låg jag på toa-golvet och fick mig inte en meter från kl.8-11!!! Hmm...Var tvungen att skippa första matchen... :-(  Lagkamraterna ringde och trodde jag drev... inte likt mig :-)
Fick mig till edda till andra matchen iaf och spelade den, men kan lova att i nån tipp topp form kände jag mig inte :-) Till sunnanåcupen kan jag svära på att jag håller mig nykter låååång tid före!!!! :-)

Igår så hade vi lilla jul-afton hos Pappa och Marianne. Jag, Robin och Penny, Brorsan, och mariannes barn med respektive och barn-barn var också där. Super mysig kväll... Så kul att träffas allihopa!!! :-)


Tre så hungriga barn :-)



Dom lekte klara-frädiga gå nästan hela kvällen...förstår inte hur det kan vara så kul att springa fram och tillbaka :-)


Brorsan :-)


Marianne och Pappa läser julklapps-rim.



Puss älskling :-)







Sötnosen min!!!

Ha en mysig söndag nu allihopa!!!!
Det ska vi ha... med tacos film & mys :-)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elina

vad mysigt ni såg ut att ha på lilla julafton:) Fick julstämning av att se 3 finklädda små kottar, julmat och ljus, tack för att du förhöjde stämningen ett snäpp ;P

2009-12-20 @ 16:43:42
URL: http://elinastenberg.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja det måste vi absolut göra, god jul på er med! :)

2009-12-22 @ 00:59:24
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0