Good juuul!!

Idag så har vi haft lilla-julafton med Robins pappas sida (julafton 2 av 4 :-)  ), har vart en super kväll, med super gott julbord, super fina julklappar, en massa lek och perfekt sällskap!!

Imorrn så är det riktiga julafton, ska bli så himla mysigt... blir ju som första julen som Penny riktigt förstår och är "med", ifjol var hon ju bara 7 månader. Blir nästan så att jag känner mig som barn på nytt :-)

Här kommer lite kort från ikväll.


Gott me julmust!!


Nåra av sällskapet.


Robin och David som hemskt gärna vill vara med på kort :-)


Robins lillebror Oliver.


Ebba gräddnos.


Min lilla bakelse.


Robins systrar Emmelie & Rebecca.


Gullan min.


Penny och Colin.


GOD JUL PÅ ER ALLA!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

hej vännen! Jo, det är så att mollie har haft magsjuka och kräkts i tre dagar vilket resulterade i att hon höll på att bli/blev uttorkad så vi var tvungen att åka in på akuten men nu är hon "bra" igen och jag hoppas på en första natts sömn på ett par dagar=)!! Hoppas ni hade riktigt mysig jul och att det ordnade sig med det du hade beställt (vill inte försäga mig ifall de inte fått sina julklappar än) ;) puss

2009-12-26 @ 23:15:18
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Mormor Anette

Superfina bilder på min sötnos Penny och hennes små kusiner. Älskar er. Kram

2009-12-30 @ 17:40:46
URL: http://stormcrest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0