Synden straffar sig själv!!

Måste börja med att berätta en lite "rolig" sak som lill-strumpan min gjorde på söndag morgon....
Både jag och robin va ju ut på lördag så jag hade lovat att gå upp på söndag morgon med Penny.
För det första så vaknade hon kl. 07.00, typiskt!!!! Hon som nästan alltid vaknar iaf kl 9... men, men inte så mycket att göra!
Så jag och Penny gick ner, jag gav henne välling, satt på tv:n och helt plötsligt hade jag sommnat......
Plötsligt vaknar jag till, kisar lite med ögonen och vad ser jag... joo ett väldigt, väldigt, väääldigt brunt barn.....
På ca. 10 min så har hon hittat oboý paketet hällt ut nästan hela paketet på köksgolvet, runt köksbordet, på tv-bänken, på rumsbordet, fulla soffan, hela hennes ansikte va oboý fyllt, hennes kläder och det konstigaste av allt var att när jag kikade mig själv i spegeln så var även mitt ansikte täckt med oboý och även min arm, visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta, men skylla mig själv fick jag iallafall och pigg efter en storstädning kan jag lova att de blev jag  ;-)


Igår va vi och åt suring och såg film hos Vera, Ludde och Tindra, en riktigt trevlig kväll, som vanligt i deras sällskap! :-)

Ena ögat lite svullet och rött...tror att en ögoninflamation kanske spökar?!



Nu är det snart dax för fotbolls-träning.....

Tjing!



Kommentarer
Postat av: Sofia C

Hahhaha vilken busunge, men de kanske var hennes försök arr väcka dig;) Jättekul att läsa din blogg iallafall, och se alla fina bilderna=) Hoppas hennes lilla öga är bättre! Kramar

2009-08-27 @ 10:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0