Göteborg!

Måste komma igång med bloggandet igen! Vet ju hur kul jag tycker det är att gå tillbaka och läsa och kika på vad vi gjort osv. Även barnen älskar det! Så från och med nu ska jag skärpa mig :)

Börjar ett inlägg om vår semestertripp vi gjorde i sommar, till Göteborg, vart annars?!? Finns ju inget bättre ställe!
I början av juli tog vi vårt pick och pack in i Volvon och styrde vår kosa 120 mil söderut för att spendera 1,5 vecka.

Vi spenderade alla dagar utan 2 i moster och Ylvas sommarhus. Det är så sjukt mysigt och helt enkelt underbart att vara där. Vi gjorde små härliga utflykter varje dag till bland annat: våffelcafe, fårfarm, marknad, havet(som ligger just bredvid), Ullared, osv, osv. Vi spenderade mycke tid i huset, härliga grillningar, fotbollskrocket, goda drinkar, sol, värme och kärlek.

De andra 2 dagarna då, ja en spenderades såklart på Liseberg, sjuuuukt jäkla kul som vanligt!!! Sen den andra va jag, Robin och Penny och såg Manchester United mot Galatasaray, vilken afton!!! Och vilken debut av Zlatan!

Nu längtar vi redan till nästa sommar då vi förhoppningsvis åker ner en sväng igen! Tack igen bästa Jeanette och Ylva, ni är underbara!

Här kommer bildbomb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0