Mamma 59(!!!!) år!!!

Börjar med att skriva stort grattis till min kära mor på hennes 59 års dag!!! Kan inte tro du är äldre än 25 dock! ;) Stort grattis till mostra min också, mammas tvillingsyrra Annica! Hoppas ni får allt ni önskar och att er dag vart perfekt!
 
Så idag har vi såklart vart på kalas och mamma hade fixat både smörgåstårta och massa andra godsaker! Så gott och trevligt! Tack för en mysig stund ❤️
 
Igår hann vi med både det ena och andra, Ziggy hängde med Harry på förmiddan och jag försökte plugga. Vid 14-tiden kom Vera och barnen för fika, kaffe och bus! Alltid lika kul!! På kvällen blev det god mat och mys, som vanligt! 
 
Nu hoppas jag Reggy somnar snart, för där nere väntar oxfilé med tillbehör och en flaska röötjut som ska avnjutas tillsammans med älsklingen!
 
 
Sötnosarna spexar!
Reggy och Kalle chillar.

 
Penny med sovkompisen Tindra.
Glader.


Min fina mamma.

Robin och Penny.
Sötis!
Mamma med två av barn-barnen.

Sötkorv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0