Onsdag!

Senaste dagarna har bjussat på en hel del trevligheter. Måndag fick vi finfrämmen av Vera och barn en stund. Jag hade testat baka en ny kaka, snickerskladdkaka. Faktist riktigt god! Tack för mysig stund❤️
Tisdag blev det jobb förmiddan sen drog jag och grabbarna till öppna för häng med samma sällskap som dagen före, medans Penny valde att hänga med Mira ist.  Alltid lika trevligt där!!!
Förutom ovannämnda så har vi såklart hunnit med en massa fotbollsträningar, mys, dansuppvisning för Penny, jobb, bus, osv.
Nu är jag sjukt trött så jag ska inta soffan och stanna där resten av kvällen, sååå skönt! 


Reggy och Kalle.
Kalle sötis.
Penny och Tindra.

Lova och Ziggy.
Snickerskladdkaka.


Kalle och Reggy leker.
Reggy bus.





Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vad mysigt! Snickerskladdkakan låter som en riktig dröm... <3

2015-09-09 @ 20:47:17
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0