Dagarna går...

Onsdag idag, veckorna bara springer förbi!! Har blivit mycke jobb sista tiden vilket ju är toppen! Ikväll ska jag jobba eftermiddag så just nu är jag hemma och myser med grabbarna och Penny är på skolan. Vi måste nog iväg på stan en sväng idag, är lite presenter och småsaker som måste fixas. 

Igår vart det öppna förskolan en kort sväng efter jobbet med barnen och Vera   och hennes små. Alltid lika trevligt! ❤️
Sen på aftonen blev det häng med kompisar för barnen samt basketträning för Penny. Full fulle hela dagarna! Underbart! 

Coolingen Ziggy.

Gull.


Mira och Penny käkar senap, mums! Eller...
Lova och Ziggy hänger.
Jag och min nya fiiiiiina tatuering.
Gumman.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0