Fotboll

Ja nu va det igång igen, weee! Första träningen utförd och i söndags va det dax för första futsalmatcherna. Matcherna spelades på campus och va på 20*2. Vi började att möta burträsk och ställde in krossen och vann med 11-0, 2 mål och 5 assist blev det för min del. Andra matchen va mot Bureå, vi vann med 4-2, 1 mål och 1 assist blev det för mig då, men matchen speglade nog en betydligt större seger för oss. Va riktigt, riktigt kul att spela!!! Saknade Vera bara som va tvungen att jobba och kunde därför inte vara med.

Vad har annars hänt sen sist då... Goda, underbara middagar, bl.a en hos svärfar och Marie-Louise i lördags. Super gott..och jätte trevligt!!! Kräftsoppa till förrätt, röding med potatisbakelse och världens godaste sås till huvudrätt och ostbricka till efterrätt, njammy!!! Tack fina mamman min för barnvaktshjälp också!!❤️ Annars mys och bus som vanligt här hemma och lite annat smått och gott! Idag har vi haft dagisfotografering, pojkarna vart superfina på porträttfotona tror jag, men däremot syskonbilderna med alla tre är jag mer skeptisk mot, Reggy va nåååågot less då. Men vi får se, bara hoppas på motsatsen! 

Igår va det ju farsdag, tänk vilken tur man haft att få växa upp med bästa pappan man kan tänka sig och sen lyckats kära ner mig i och skaffa familj med den andra bästa pappan i världen. Jag älskar er båda❤️

 Cirkusapan vår.
Lillbubben.

Finisar.
Bröderna bus!

Underbara!

Mina krulltottar.
Plutt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0