Torsdag.

Igår så hade jag och små pojkarna mys på stan medans penny och Mira va på friidrottsskolan, blev lite shopping och lunch på frasses... Super mysigt! Kvällen avslutades med träning och sen film-mys med Robin.

Idag har jag haft turen att ha tre extra barn här, alltid kul!! Kusin Ebba ha vart här hela dagen sen har Lova och Kalle vart här ett par timmar. Såå mysigt och såklart väldigt uppskattat av barnen!

Nu tatuerar mannen och jag och barnen har just käkat pizza och skrov, mums! 

Imorgon är det middag och fest hos Vera, med brudarna, är så sjuuuukt taggad! Framåt natten blir det etage festen! 

Godingen Kalle.



Ebba vs mig, jag vann ;)

Lova och Ziggy kramas!

Reggy och Kalle.

Reggy boy.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0