Helg igen.

Helt sjukt vad fort veckorna går nu, redan helg igen, hinner inte alls med!!!

Igår så försökte jag återigen plugga lite... Hann se 2 föreläsningar innan Reggy vaknade. Då tog jag kärran och drog till Vera en snabbis för lite scones och kaffe, så jäkla gott!!!
Kl.12.40 slutade penny skolan så då drog jag och hämtade henne och kompis sen vidare till dagis för att hämta Ziggy. Väl hemma så satte sig jag och Ziggy i köket för 1,5 timmes kamning av hår. Ziggy hade ca.15 dreads, vissa fick klippas de andra lyckades jag med möda få ut! 
På kvällskvisten va det fotbollsträning som stod på schemat!

Idag så har Penny vart med Wilma hela dagen, dom har bland annat vart och badat och ätit pizza i bergsbyn.... Blev tillslut att hon stannar tills imorrn. Så jag och grabbarna har myst här hemma, även vart ute en stund och lekt på gatan. Ikväll har vi grillat och spelat tv-spel, har även smaskat i mig 2 goda cidrar!

Robin och Penny igår.

Promenad.


Ute med grabbarna.



Handla chips... Såklart!

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0