Mysdag!

Igår va jag och barnen plus Mira och mös med Vera och barn för första gången för i år på Tuva-gården. Perfekt ställe, synd bara inte vädret va bättre!
När vi kom hem va det bara att trycka mat och göra i ordning tårta för att få fin-främmen i form av Danne och Harry. Både Reggy och Penny fick fin-fina presenter, båda för att dom fyllt år. Så trevligt att ni kom och åter igen tusen tack! 

Idag så hade vi turen att få hänga med Vera och barn igen. Jag bjöd på tårta då dom också ville fira Reggy litegranna. Även här fick han superfin present, så jättesnällt!! Jag och Vera lyxade till det åter igen med lite bubbel mitt på ljusaste dagen, men äre sommar så är det! Hihi!

Nu ligger jag och latar mig i soffan efter en ljuvlig middag av min kära man som alltid lagar alldelens för god mat. Pojkarna grus sover sött och Robin och Penny drog ner på fotbollsplanen direkt efter middagen och har ännu inte kommit hem. Ikväll blir det vättskersättning, filmys och laddning. Imorrn äre match mot hägglunds i Ö-vik, jävlar va taggad jag är!!!!

Ziggy och Lova gungar på tuvan.
Reggy myste rejält med Danne.
Mira och Penny gör chokladbollar.

Fina Vera.
Lyx.

Goa Kalle.
Middag, mums!

Lilltuffingen.
Ziggy jobbar på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0