Trevligheter!

Efter en syper trevlig vistelse hos min underbara bror så drog vi raka spåret hem till Olov och Carina å barn på supergod mat och lite vin. Tusen tack igen för en heltrevlig kväll! 

Igår tog jag och barnen kärra till tuvan för att möta upp Vera och barn, och Frida, Fredde och barn för fika och lek. Så mysigt och så kul att vi äntligen fick till en dejt med allihopa!
På kvällen va det dax för första fotbollspasset efter uppehåller, så otroligt kul och skönt att det äntligen dragit igång igen! Ikväll va det pass nr.2, underbart!

Idag hade jag och pojkarna (Penny va iväg på utflykt med Mira) turen att få besök av Vera, Kalle och Lova. Vi käkade lunch och fikade. Vera hjälpte mig även att slinga håret medans små-gossarna sov. Tusen tack för hjälpen och besöket såklart ❤️

Reggy.


Puss paddan.(Mira, Penny, Ziggy och Rio.)


Gott me popcorn.
Tuvan.
Lova och Ziggy idag.
Söta Kalle.
Fina Vera och Kalle.

Min goding.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0