Luleå

Ligger just nu i sängen med äldre-pajken som har lite svårt att somna ikväll. Vi är nämligen  i Luleå hos broder min och Ziggy råkade ta en powernap i bilen vilket är sämsta tänkbara.  Men snart så somnar han nog så jag får fortsätta umgås med de äldre :) Vi drog hit vid 15 tiden jag, älskligen och grabbarna. Penny ville stanna hos Mira så där håller hon hus. Vi har blivit bjudna på ljuvlig mat och go dryck! Alltid lika kul att hälsa på, synd man gör det så sällan bara!

Igår va det ju en alldeles ljuvlig dag, direkt solen skiner och det blir lite värme så blir allt sååå himla perfekt! Synd bara att Robin drog på trästocks på kvällen, men det va ju planterat så det visste jag ju redan. Hela dagen spenderades ute, förmiddan ute på gården, vid lunch drog vi tillsammans med Carina, Olov och co ner till vattnet för lite picknick, sen efter det drog jag och barnen hem, beställde pizza som vi avnjöt i solen, sen vart det kubb, fotboll, glass hos svärmor och lekparkshäng, sen mys på gården till sen kväll och läggdax...underbart! Fler dagar med det vädret tack!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0