Dominikanska republiken.

Ja ni.. Nu har vi vart hemma några dagar (sen fredag) och landat lite. Känns riktigt jävligt att vara hemma faktist, om man ni får säga så. Alla familjemedlemmar vill tillbaka till värmen, det är verkligen där vi trivs bäst! 
Nu varnar jag för ett jäkligt långt blogginlägg, med bildbomb(!!!). Det va sämsta internet någonsin där borta, vilket gjorde det omöjligt att blogga.
Aja, denna 16-dagars tripp till det färgsprakande landet dominikanska republiken va en riktig höjdare. God mat, med olika bufféer varje dag, samt al'a cart restauranger. Något för alla med andra ord!
Mums!

Jaa något för alla, haha!
Rio mumsar.


Stranden va superfin, riktigt karibisk med stora vågor, palmer och mycke färger. Några av oss testade på både surfing, bodyboard, snorkling (även snorklingtur), stand up board, mm,mm. På eftermiddagarna va vattnet fullt med kite surfare, OTROLIGT vackert att se på!

Älskling.

Reggy njuter.




Ziggy.

Robin och Danne.

Penny.

Lek i vågorna.


Jag och mina småkillar.

Underbart!


Så härligt!


Ziggy och Harry.

Dagarna spenderades ofta på samma plats, mellan poolen och havet i ett parti med mycke palmer=mycke skugga, vilket är perfekt när det är så mycke barn som det va i vårt sällskap. Även om en soldyrkare som jag gärna hade spenderat mer tid i solen... Men det får jag ta igen när barnen blitt större! 
Det va aktiviteter hela tiden nästan... Barnen hade kidsclub som hade tävligar och annat kul hela tiden. Annars spenderade Penny och mira den mesta tiden i och under vattnet i poolen. För oss vuxna va baren full med goodryck (slank ner en och annan kan jag lova), det va tävligar, vi lirade volleyboll, pingis, ja långtråkigt blev det aldrig!

Ansiktsmålning.



Carina (4 drinkar i händerna, haha) jag och Reggy.

Danne och Reggy.

Bror chillar.


Jag och älskling.


Ziggy trixar.


Penny.


Mums!


Reggy.


Vid 18 tiden gick vi upp för uppfräschning, sen blev det middag... Barndisco, diplom utdelning för dagens tävlings vinnare, sen show. Showerna va heeeeeelt fantastiska, vilka människor, sjukt duktiga. Bästa va nog Michael Jackson show och mr.viva (som Robin deltog i, han va kung, haha!)

Rio och ziggy dansar.

Robin som Michael Jackson.
Sötis.


Ziggy blev ju också 4 år därborta. Storkillen vår! Det firades med fika och chips vid poolen och paketöppning. På kvällen blev det tårta och dom sjöng även för honom på showen. Han va så nöjd med dagen!



Busfrö.


Penny och mira fick göra flätor.


Avslutar med att tacka alla inblandad på resan och vårt fantastiska resesällskap. Olov och Carina med barn, Danne och Harry, och bästa bror. Ytterligare två veckor man aldrig kommer glömma. Ciao!




Kommentarer
Postat av: Anette

Vilka underbara bilder. Ser fantastiskt härligt ut-

2015-02-01 @ 23:15:38
URL: http://stormcrest.blogg.se
Postat av: Linda

Sååå Underbara & fina bilder 💗 Det ser helt fantastiskt ut! Förstår verkligen att ni längtar tillbaka till värmen. Att komma hem till det här snökaoset kan inte vara roligt! Jag skulle oxå vilja åka till värmen och bara njuta 😊 Välkommen hem iaf!
Kramiz

2015-02-02 @ 10:18:44
URL: http://nellylindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0