Bio

Dagarna bara rusar iväg och nu är det redan tisdag igen! Helgen har vart kanon, med mys med familjen, god mat, ute aktiviteter, fotboll osv. Till helgen har vi cup, Electrolux home cup. Vi ska möta Morön, Bureå och rönnskär. Ska bli såå kul!!!

Igår lyxade jag och mina fina vänner Vera och Frida med fika och bio. Vi såg fifty shades of grey, riktigt bra! Nu längtar man efter efterföljarna bara! Tack för en mysig kväll brudar.

Nu är Ziggy på förskola några timmar, Penny är på skolan och Reggy tar en powernap. Jag ska försöka plugga lite, ingen motivation, men måste ta tag i det. Har två tentor jag måste göra innan sommaren. 

Ha en toppen dag!

Jag och ziggy.


Skridskor.

Våra hjärtan.

Vackra flicka.
Peeeeace!
Brorsorna busar.


Stora-lillkille.

Bio.


Jag och plutten.
Gull.


Morgonstund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0