Alla hjärtans dag.

Måndag igen då! Började dagen med att skjutsa Penny på skolan. Jag och små pojkarna har sen bara vart hemma och myst och busat. Reggy har dom sista dagarna vart riktigt i gasen och tränat ordentligt på gången här hemma. Nu går han omkring både korta och lite längre sträcker utan att man lockar på honom. Riktigt duktig!!!! Men ibland måste jag medge att jag får hjärtat i halsgropen!! 
Nu i afton har svärmor vart förbi med semlor efter Middan, så gott!! 

Alla hjärtans dag då... Ja den va super!!! Medans jag va och lirade boll så va Robin och barnen och fixade mys till oss! Super fina blommor, världens godaste ostbricka och vin... Som önskat! Barnen hade även gjort fina hjärtan med fina ord på. Har verkligen världens bästa familj ❤️


Alla hjärtans dag.
Penny och mira badar.


Ziggy och Colin buskillarna!!


Reggy på promenad.

Penny och Nora.

Glass, mums!
Lillgodingen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0