Piteå.

Ja då va man ett år äldre då! Är så otroligt tacksam för varje år jag fått leva och allt mitt liv är berikat med, tänk allt jag fått uppleva dessa år... Alla resor, alla möten, tre fantastiska barn, giftemål... Ja listan kan göras mil-lång!! Kommer dock kännas sjukt konstigt att säga att jag är 30 år... 30(!!!!!!). Kommer nog börja ljuga om min ålder nu :)

Fredags hade vi ju som sagt kalas hele dan. Jag bjöd på smörgåstårta och fika till alla som ville komma och gratta. Tusen tack alla och tack för alla fina presenter!!! Ni är underbara!

Lördag morgon överraskade familjen med att "kidnappa" mig till Piteå. Hade inte en blekaste aning om detta! Och förstår inte att barnen ha kunnat hålla sig i flera veckor utan att försäga sig. Vi gick på stan och shoppade, åt god lunch, sen for vi vidare till havsbadet och checkade in på ett jätte mysigt familjerum. Vi badade ända till strax före sju, då duschade vi och snyggade till oss för att gå vidare till skeppet. Där väntade middag, god dryck, lek på nimbys värld och minigolf. Såå otroligt mysigt, roligt och underbar helg med bästa familjen❤️
Önskade faktist man hade en natt till, för det fanns så otroligt mycke att göra där som vi inte hann med. 

Fredag.


Påväg till pite.
Bad-pause.

Minigolf.
Jag och älskling.
Frukost.

Jag och penny.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0