VFU

Är inne på min tredje vecka på VFU:n nu. Är på Kirurg 2 och dom är otroligt duktiga, och jag lär mig så mycket varje dag!!
Förutom VFU:n så har i hunnit med en massa trevligheter, mestadels mys bara familjen men även en hel del dejter med nära och kära. I söndags så begav vi oss till Klutmark för slalomåkning för första gången i år. Penny åkte som hon aldrig gjort annat, trots att det va ett år sedan sist. Ziggy fick ha sele denna gång, så vi får se när han blir kvitt det :)
Nu ska jag plugga lite innan det är dags att bege sig till lassa för en eftermiddag där.
 
Här kommer lite bilder från dagarna.
 
Ziggy och Penny.                                           Mira och Penny.
Hamburgargrillning i backen.
Lilleman på stadiga ben.
I liften upp, Mira och Penny framför.
premiär grillning.
Godingarna Penny och Tindra.
Söta Lova.
La familja.
Frukostdejt med älskling.
Gumman men nyplattar och nyklippt hår.
Mira har övernattat.
Bus Ziggy.
Ziggys verk... Tror han brås på far sin också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0