bula+vattkoppor?

Idag när jag va på jobbet så ringde Robin i panik... Ziggy hade av okänd anledning rammlat in i rumsbordet. Jag körde som en galning hem och möttes av en chock (ni ser varför nedan). Vi åkte direkt till vårdcentralen, men eftersom Ziggy va precis som vanligt (alltså go, glad och galen) så tyckte de vi skulle avvakta och hålla ett öga på honom om han skulle bli sämre, men som tur är så har han fortsatt vara den vanliga Ziggy :)

Och jag som trodde att Penny haft vattkoppor... den fick jag smaka på när hon nu ser ut som en prickigkorv, ibland kommer allt på samma gång! :)

Nu ska jag krypa upp hos karln i soffan och slå på en rulle, ha en mysig kväll allesammans!

Sjukaste bulan jag sett... kan ni fatta oron?!

Och här har ni prickikorven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0