Vernissage!

Idag så har ju karln min haft vernissage här på Kopparstak i hamn. Det gick superbra och det är så roligt eftersom folk både visar intresse för verken han ställer ut och folk som är sugna på beställa annat... jag är så stolt, han är så duktig!! Så nu kommer tavlorna hänga där i en månad känns super kul :)

Några bilder från vernissagen.

Min konstnär :)



Före Vernissagen så var jag en sväng på klädbytardagen här i hamn det också... var alldelens för mycke folk, så gick väll inte in i letandet efter kläder helhjärtat, men några fynd blev det allt!! Kolla exempelvis den här söta dressen till lilleman.



Och lillan med sin nya söta klänning.


Nu måste jag gå upp och kolla om Robin somnat... han gick upp och skulle läsa godnattsaga för Penny... men det var väll drygt en timme sen nu :)


Imorrn har jag föresten första fotbollsmatchen, är redan nervös, ska bli suuuper kul!!

Hoj!

Kommentarer
Postat av: Jessica

shit vad duktig han är =)

2011-03-27 @ 14:46:01
URL: http://crazyforcrochet.blogspot.com
Postat av: Linda

Oj, så duktig han är!! Riktigt SNYGGA tavlor! :-)

2011-03-27 @ 15:36:02
URL: http://nellylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0