Fest!

Igår så var hela familjen på stan och shoppade loss, riktigt kul, och inte ett ÄNDA gnäll från karln, otroligt :)
Sen på kvällen hade vi en mysig hemmakväll, men godis och film!

Idag är det andra bullar då fest hos Victoria och Nicke väntar för både mig och gubben. Jag ska själv vara nykter, då Ziggy ska vara hemma med faster Emmelie och jag måste vara berädd att åka hem och amma om han inte skulle vilja äta ur flaskan. Men känns riktigt kul att få fara på partay, fixa upp sig, och umgås med fiiina vänner!! :) Lill prinsessan ska vara hos momme, hon har packat väskan för länge sen, och tjatat att få åka dit, men än ett litet tag får hon vara hemma och umgås med mammsen och pappsen, vi kommer sakna henne nog ändå!! :)

Föresten, Ziggy blev 1 månad igår...shit pommesfrites!

My sleeping beautiful baby.



Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Mli

Det är strl 62 eller 68 kommer inte riktigt ihåg. Men jag tror de är 68.

2011-02-20 @ 17:12:00
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0