Söndag.

Vaknade för ca: 1,5 timme sedan av doften av nybakat bröd, alltid lika underbart att vakna av frukost på bordet!! Efter det så drog Robin med Jocke, Olov och Danne för att lira badminton, jag och lillan gled ner i badet för ett riktigt bubbelbad, myspys!

Ska strax gå och fixa till mig lite, kl.13 så väntar kalas hos Emmelie, ska bli trevligt. Efter det så har vi turen att vi ska bli bjudna på middag hos Danne, Hanna och Harry... alltid lika spännade att käka hos kocken :)

Igår så blev det en del fynd på klädbytardagen, men lite besviken är jag ändå, tycker så stor del av kläderna är så skabbiga, både noppiga och fläckiga... men nåra riktigt fina saker hittade jag iaf :)

Efter shoppingen så prommenerade jag och Penny ner på Guldvallen för att hejja mitt kära Clemens till seger mot Myckle, skööön seger!! Föresten så var jag och tränade fotboll med laget i tordags, hade sakt att jag inte skulle lira mer efter uppehållet, men kunde inte hålla mig, det är ju så kul!!!! :)

Efter fotbollen så blev det middag hos Olov, Carina och Mira. Olov hade testat göra en ny variant av tacos, med ett helt annat sorts kött som tog tre timmar att tillaga. var riktigt gott faktist. Både bjudna på middag lördag och söndag, tänk vilka fina vänner man har!! :)

Mira.


Min pruttunde.


Dance-time.


Opppps som det kan gå.


Friends.




Här är min underbara flicka nu, redo för att gratta faster Emmelie.



Ha en fin söndag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0