Fortfarande mätt!!

Idag när jag satt och hade det som tråkigast på mattelektionen så fick jag ett glatt sms om att jag och Penny var bjudna på mellanmål hos Vesslan, självklart tackade vi ja... så jag skyndade mig och hämta lillan på dagis sen drog vi till Ursviken. Även Frida och Mollan var där :)
Vera bjöd på Veras pepparkaksbröd med bregott och hushållsost (fy f*n va gott det är!!!) sen fick vi kolakladdkaka med grädde till "efterrätt", njammy! :)

Efter detta mallanmålskalas så skyndade vi oss hem för att laga middag till Gubbstruttsen, dock så fick jag inte i mig många tuggor, var så himla mätt! Efter det så begav vi oss ner på badhuset... Penny och Robin badade, jag stannade bara en stund, sen drog jag hem till plugget!

Morgondagen ser både jag och Penny fram emot, jag har kortdag så vi ska följa Vera med barn på öppnaförskolan, va evigheter sen, ska bli super mysigt!



Här kommer kort från dagen.

Glada sötisen Lova.


Tindra och Molly redo för fika.


Lova och Frida.


Lova me pappa Ludde.


Lek!!




Bad!





Nu mer plugg!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0