Dop!

Är nyhemkommna från en dag i Luleå, lilla Vilmers dop har stått på schemat. Dom var underbart fina familjen och det var super mysit och trevligt att träffa alla. Efter dopet så bjöds det på smörgåstårta och goo-fika... sen även fiskedam för alla barnen. Penny gillade inte smörgåstårta så hennes middag fick bestå av hamburgare, pommes, korv med bröd och coca-cola i form av godis... plus lite bullar och kakor... mycket nyttigt....hmm... :)

Nu ligger jag och Robin på soffan, med chips och dricka och fotboll på tv...de e gött de :)

Bilder från dan.

Mysiga frukoststunden med alla barnen imorse... jag och min fina morgonfrilla, visst :)


På dopet.

Fina familjen + faddrar.


Familjen.


Min gullunge.


Fyra generationer.


Jag och baby.


Pappa o fjällan.


Morfar-bus!



-"ni har samma glasögon"


Pappa bus.


Marianne sjunger.



Ha en bra lördag allesammans!


Ps....Hipp Hipp Hurra för Carina idag!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0